Liitu ainulaadse
8 nädalase kaalulangetus-programmiga ja saavuta:

ikoonid-1

Elukestvad toitumis-harjumused

ikoonid-1

4-8kg kaalulangust
kaheksa nädalaga

ikoonid-1

Oskus iseseisvalt planeerida oma menüüd

ikoon uus-keha

Oskus kuulata oma keha

Programmi alguseni on jäänud:

päeva
tundi
minutit
sekundit

Kohad on selleks korraks täis. Uus programm alustab 20.09.2021, saad end juba sinna registreerida.

Milline on
programmi sisu?

Iganädalane veebikõne

Igal nädalal, esmaspäeval kell 19.00 toimub kõikide programmis osalejatega zoom-i keskkonnas videokõne kestvusega 1,5 tundi. Kõiki videokõnesid on võimalik ka järele kuulata. Igal korral räägime uuesti toitumisalasest teemast - saad osa põhjalikust toitumiskoolitusest.

Kehaanalüüs

Kõikidel osalejatel on võimalus programmi alguses ja lõpus teha kehaanlüüs, mis näitab ära peamised murekohad ning annab hiljem hea ülevaate saavutatud muutustest.

Privaatne toetusgrupp

Osalejatele moodustatakse ka oma privaatne grupp, kus saab igapäevaselt jagada oma edusamme/muresid/retsepte/küsimusi.

Toitumispäevik

Kogu programmi jooksul peaksid osalejad jälgima etteantud toitumisjuhiseid ning esimesel kolmel nädalal pidama ka toitumispäevikut. Igal nädalal annan personaalselt Sinu toitumispäevikule ka tagasisidet.

Personaalne lähenemine

Võimalus olla minuga pidevalt suhtluses ning saada vajalikku abi, nõu ja toetust.

3 olulist fakti, millega murrame toitumisalaseid müüte selles programmis!

FAKT NR 1 - Tervislik toitumine ei tähenda, et pead mõnest toidugrupist täielikult loobuma!

Mina toitumisnõustajana ei ole 100% loobunud ühestki toidugrupist ning pean ennast tervislikuks toitujaks. Tuleb lihtsalt olla teadlik, jälgida koguseid ning toidu kvaliteeti. Näiteks minu suurim nõrkus on magus. Ma ei ole loobunud magusast, küll aga ma jälgin koguseid ja olen valge suhkru asendanud tervislikemate alternatiivide vastu. Vaata videot, et näha, milliseid maiustusi ma armastan teha.

FAKT NR 2 - Sa ei pea 100% tervislikult toituma, kui soovid olla ideaalkaalus

Tegelikult on tõestatud, et aeg-ajalt endale mõne „patusema“ toidukorra lubamine või oma tervisliku toitumise rajalt kõrvale kaldumine, aitab pikemas plaanis “reel” püsida.

Inimesed, kes seda teevad, võtavad tervislikku ja teadlikku toitumist kui elustiili, mitte lühiajalist dieedikuuri. Samuti mõjub see hästi mentaalsele tasakaalule ning aitab vältida/vähendada  toitumise jälgimisega mõnikord kaasnevat stressi. Hea on jälgida „80-20 reeglit“, kus 80% ajast võiks toituda tervislikult ning 20% ajast lubada endale nö mida hing ihaldab.

FAKT NR 3 - Rasvane toit ei tee paksuks!

Rasvad on oluliseks ehitusaineks rakkudes, varustavad organismi rasvlahustuvate vitamiinidega ning on väga tähtis makrotoitaine ajutööle. Nimelt 60% aju kuivmassist moodustavad rasvad. Seega ei pea rasvu kindlasti vältima, vaid neid tuleb valida. Rasvad võiksid moodustada meie igapäeva menüüst ca 25-30% ning 20% võiksid nendest moodustada küllastamata rasvad. 

Küllastamata rasvad on taimsed rasvad nagu pähklid, seemned, taimeõli, avokaado ning ka kala on kasulike küllastamata rasvade rohke. On tõestatud, et vaatamata nende rasvasisaldusele, aitab just piisav küllastamata rasvade tarbimine langetada kehakaalu ning mõjub tervistavalt südame-ja veresoonkonnale. 

rasvad.png

Vaata, mida varasemad
osalejad räägivad:

Enne ja pärast pildid ning kaalukaotused

Pirje -7,1kg + 5kg ise

8-nädalane veebipõhine kaalulangetusprogramm (20.09.21-15.11.21)

Laura -5,6kg

Kaalulangetusprogramm

Meeri -8,5kg

8-nädalane veebipõhine kaalulangetusprogramm (20.09.21-15.11.21)

Kertu - 5,4kg

Kaalulangetusprogramm

Egert - 5,1kg

8-nädalane veebipõhine kaalulangetusprogramm (20.09.21-15.11.21)

Linda - 6kg

Kaalulangetusprogramm

Kerti-Anniki -7kg

8-nädalane veebipõhine kaalulangetusprogramm (20.09.21-15.11.21)

Kertrud - 4kg

8-nädalane veebipõhine kaalulangetusprogramm (20.09.21-15.11.21)

Kerli -4,6kg

8-nädalane veebipõhine kaalulangetusprogramm (20.09.21-15.11.21)

Aet -5,1kg

8-nädalane veebipõhine kaalulangetusprogramm (20.09.21-15.11.21)

Kaja - 5,3kg

8-nädalane veebipõhine kaalulangetusprogramm (20.09.21-15.11.21)

Riin -4kg

8-nädalane veebipõhine kaalulangetusprogramm (20.09.21-15.11.21)

Programmi hind

195
  • Sul on võimalus tasuda ka kahes osas. Esimese arve edastan enne programmi algust, teise 15.07.

Prorgammi teemad

uued ikoonikesed

Sissejuhatus/eesmärkide seadmine/tervisliku toitumise alused/toitumiskava tutvustamine

uued ikoonikesed

Suhkur/selle liigse tarbimise mõjud/suhkruasendajad

uued ikoonikesed

Rasvad toidus – küllastunud ja küllastumata rasvad ja milliseid eelistada

uued ikoonikesed

Valgud toidus/veetarbimine

uued ikoonikesed

Tervislikud toiduvalmistamise meetodid/mida toiduainete sedelitel jälgida/sool toidus

uued ikoonikesed

Müüdid tervisliku toitumise kohta/alkohol/emotsionaalne söömine

uued ikoonikesed

Toitumise ja erinevate haiguste vaheline seos/toidulisandid

uued ikoonikesed

Kokkuvõte/saavutuste jagamine

Kaalulangetusprogramm

Mina olen Elis nikolai

Minu eesmärk toitumisnõustaja ja toitumisterapeudina on aidata klientidel luua elukestev harjumus tervislikult ja teadlikult toituda. Minu jaoks ei tähenda teadlik toitumine pidevat dieeditamist, iga suutäie kontrollimist ja teatud toiduainetest täielikult loobumist. Teadlik toitumine on palju enamat. 

Hoopis olulisem on leida tasakaal, luua head harjumused ja mõista, miks on tervislik toitumine nii oluline ning kuidas toit meie heaolu ja tervist tegelikult mõjutab.

Usun, et tervislik toitumine on vaieldamatult parim ja lihtsaim viis iseenda eest hoolitsemiseks.

30
Kohad on selleks korraks täis.

Saad end juba registreerida 20.09 algvasse programmi.

Kui end nüüd registreerid, siis kinnitan Sulle koha 20.09 algavasse gruppi. 

Palun täida liitumisavaldus siin

See võtab aega vaid 2 minutit!

Kui oled registreerunud, edastan Sulle isiklikult edasise info.

Oled südamest oodatud!